טופס הקפאת מנוי

בתשובה חיובית ההקפאה תירשם החל ממועד הגשת הבקשה, במידה והתשובה שלילית, המנוי יקבל תשובה טלפונית

סעיפי התקנון המתייחסים לבקשת הקפאת מנוי (מתוך תקנון המנויים של קאנטרי גן עברון):

  • הקפאת מנוי תיעשה בתיאום מראש (ולא בדיעבד) ובאישור מוקדם בכתב של הנהלת המועדון.
  • הקפאת מנוי אפשרית בהיעדרות של לא פחות מ- 30 יום.
  • הקפאת מנוי אפשרית במנוי שנתי או חצי שנתי בלבד, המוגדרים מראש כמנויים הניתנים להקפאה.
  • הקפאת מנוי אפשרית פעם אחת לאורך כל תקופת המנוי. למען הסר ספק, בשדרוג מנוי קצר מועד או חצי-שנתי למנוי שנתי תיחשב תקופת המנוי כולה (כולל תקופת השדרוג) כתקופת מנוי אחת המזכה בזכות להקפאה אחת.
  • בהקפאת מנוי שנתי תאושר היעדרות של עד 3 חודשים לכל היותר, ובמנוי חצי שנתי היעדרות של עד 2 חודשים לכל היותר. היעדרות ארוכה יותר תזכה את הלקוח בהחזר זמן ע"פ המגבלות המתוארות בסעיף זה בלבד.
  • חבר מועדון המבקש להקפיא את המנוי ימלא טופס בקשה מנומק ויצרף לבקשתו מסמכים רלוונטיים.
  • המבקש יקבל אישור או תשובה שלילית בהתאם להחלטה בלעדית של הנהלת המועדון, עד 7 ימים מיום הגשת הבקשה.
  • במנוי שנתי, תקופת זמן ההקפאה תעמוד לזכותו של החבר למימוש מלא וסופי בתוך שנה מיום ההקפאה, ובמנוי חצי-שנתי בתוך חצי שנה מיום ההקפאה. במקרה של אי מימוש מלוא זמן ההקפאה ע"י החבר עד תום תוקף הזכות כנ"ל יפוג תוקף ההקפאה והמועדון לא ייראה כחייב לאפשר מימושה.
  • לא ניתן להעביר או להקפיא זמן מנוי שכבר ניתן ללקוח כמימוש הקפאה/העברה קודמת.